Ihanat Putiikit osaksi Jekun toimintaa

hanat Putiikit -kaupunkibrändin konsepti on siirtynyt osaksi Jekku ry:n toimintaa toukokuussa 2020. Jekku ry ja Sisustuskärpänen ovat solmineet kolmivuotisen sopimuksen, jonka myötä Ihanat Putiikit -konseptia toteutetaan yhteistyössä seuraavina vuosia.

Ihanat Putiikit- kaupunkibrändin toimintakonseptin tavoitteena on nostaa kaupunkikeskustojen kiinnostavuutta ja tukea paikallisten kivijalkaliikkeiden yhteismarkkinointia. Valtakunnallisesti tunnetuksi tähtäävä Ihanat Putiikit®-kaupunkibrändi yhdistää ketjumarkkinoinnin massavoiman ja paikallisten, pienten toimijoiden omat yksilölliset markkinointi-ideat ja -perinteet.

Ihanat Putiikit -kaupunkibrändin puitteissa on toteutettu Jyväskylässä mm. seuraavia tapahtumia vuosien 2016-2019 aikana:

  • Ihanat Putiikit-katutapahtuma keväällä 2019
  • Putiikkipassi, kivijalkaliikkeiden yhteinen etukortti
  • Putiikkisuunnistus, tempaus joka ohjaa kaupunkilaisia sisälle putiikkeihin
  • Ihanat valot, näyteikkunakauden avaus
  • Valon kaupungin oheistapahtuma
  • Ihana Ikkuna -näyteikkunakilpailu

Yhteinen tavoite on, että brändi kasvaa ja kehittyy sopimuskauden aikana. Tämä mitataan mm. someseuraajien määrällä, tapahtumien osallistujamäärillä (sekä kauppiaat että kuluttajat) ja kauppiaiden kokemana euromääräisenä hyötynä.

Sopimuksen myötä Ihanat Putiikit -konseptin toimintaan osallistuvien yritysten tulee olla Jekun jäseniä.

Vastaa kyselyyn!

Ihanat Putiikit -toiminnan kehittämiseksi on ensiarvoisen tärkeää saada yrittäjiltä kokemuksia ja kehittämisideoita. Vastaathan Ihanat Putiikit -kapunkibrändiä koskevaan kyselyyn pe 12.6. mennessä.